Sunday, January 18, 2015

Visul tacut

Visul tacut

dimineata

dimineata cand ma scol
vad splendoarea zorilor
si tacut ma duc razand
sa vad lacul stralucind


doi meri

doi meri am in gradina
ieri am mancat din unul
marul era amarui
cred ca era putred
da n-am vazut
ma uitam la stele cazatoare
si vrajit de stralucirea lor
am uitat sa mai gust
sa mai gust placerea de altadat’
si am mancat un mar putred
ca eu nu mai stiu ce-i realitatea
dar cum ramane cu astazi?
azi daca as mai manca
oare as mai alege un mar putred?
sau as putea sa vad din nou


ce te legeni

ce te legeni frunza-n vant?
ai vazut minunea
acum ce mai stai?
pe cai


dincolo de cuvinte

am gasit poarta nemuririi
ea zace dincolo de cuvinte
oare cate cuvinte nespuse exista?
v-ati intrebat vreodata?
cate cuvinte trec prin capul oamenilor?
dar daca n-ar trece?
oare ce s-ar intampla?


cateodata

cateodata ma intreb
de unde atata fericire?
ca vezi tu
fericirea e acolo
tu stai si te uiti la ea
si te intrebi
oare o merit?


godzila

stiu pe unu’ foarte nervos
el sta ascuns
si de acolo
din ascunzatoarea lui
striga
nimeni nu-l vede
dar el de acolo
comanda la toata lumea
si lumea il asculta
ca se tem de el



conjuncturi

cand te trezesti de dimineata
cand iti bei cafeaua
cand te uiti la televizor
cand esti la lucru
nu uita
ca esti muritor
amintesteti de asta mereu
cu cat iti amintesti mai des
cu atat traiesti mai mult
si cand vei muri clipa de clipa
atunci vei trai vesnic


dormitor

in dormitorul cu vise
sta ascunsa o dorinta
dorinta e plapanda
totusi
daca
cu credinta
multa
vrei
sa te ridici
din pat
poti


cavou

in cavoul tau
zace eternitatea
tu ai uitat-o acolo
stii ca e a ta
totusi
uiti
uiti mereu
uiti mereu sa te gandesti
la mine


galop

pe calul meu inaripat
alerg cu viteza
spre telul meu
si care e telul meu?
sa ajung acolo unde mi-am propus


bun

e bun
totul e bun
totul e frumos
totul e asa cum trebuie sa fie
numai tu
numai tu faci nazuri
si spui
ca ar trebui
sa fie
altfel
alfel cum?
stii?
si atunci de ce comentezi?
vezi-ti de ale tale!


galusca

galusca care am inghitit-o astazi
imi sta in gat
si nu mai pot s-o scot de acolo
ma sufoca
ma sufoca rau de tot
totusi
daca as inghiti-o
atunci
as scapa basma curata


trecutul pierdut

in negura timpului
am vazut o stea
steaua mi-a zambit
si atunci
intr-o clipita
am inteles
ca menirea mea
e sa fiu o stea


gugustiuci blanzi

a fost odata
ca niciodata
doi
doi gugustiuci
blanzi
blanzi si buni
ei doi
gugustiucii
se iubeau
se iubeau asa de mult
ca la un moment dat
n-au mai facut deosebirea intre ei


mamaliga

mamaliga cu branza e buna
mai ales cu de aia de burduf


colinzi

colinzi mari si tari
in cautarea visurilor pierdute


kaka maka

kaka maka e un cantec
e un cantec celebru
de pe youtube
cand il asculti
te trezesti
la realitate


magari verzi

pe pereti nu mai vezi
cai verzi
acum caii sunt magari


cantec viu

cand bicicleta ti se strica
e timpul sa-ti iei masina
nu ca ai avea nevoie de viteza
ai nevoie de schimbare


carul cu boi

carul cu boi a fost un mijloc de transport
acum e un mijloc de control


cofeina

imi place cafeaua
e buna
e neagra
merge indulcita
cu ce vrei tu
totusi
cand te decizi
sa bei din ea
nu uita
ea
nu iti aduce
nemurirea


tigara

pentru cei care nu stiu
tutunul e o planta
si daca e o planta
atunci e
de la dumnezeu


geneza

cand adam si eva au aparut
a fost minune mare
tot universul s-a bucurat



cocostarci vii

cand te sui in pod
zici ca esti sus
cand iti sapi o groapa
si sezi in ea
zici ca esti jos
dar intrebare
cand esti pe pamant?


clipa prezenta

cand vezi un asfintit de soare
te minunezi
cand mergi la buda si tragi apa
de ce n-o faci?


clipa

oamenii incearca sa prinda clipa pe pelicula
acum s-a inventat digitalul
dar
dar
cand se va trezi omul la realitate?


poimaine

poimaine ma duc la spital
am programare
da
si doctorul o sa ma faca bine
sigur ma face bine
ca e expert
are diploma
si daca are diploma
atunci stie
stie sa vindece
asa gandesc eu
dar ce nu stiu e ca
doctorul a copiat la examene


cine e vindecatorul

nimeni nu stie
totusi
daca ma gandesc bine
ma gandesc cu toata inima mea
la rana care o am
oriunde as avea-o
atunci
se vindeca


da

s-a inventat
aparatul de sters la cur
te pui pe buda
apesi pe un buton
si el te sterge
ma intreb
ce vor mai inventa oamenii?
daca masinile vor face totul
in locul nostru
cu noi
ce se va intampla?
vom deveni legume
si daca vom deveni legume
oare cine ne va manca?


matrix

imi place un film
imi place ca vorbeste
despre viitor
despre un viitor
apropiat


bun

daca pricepi
e bine
daca nu pricepi
tot e bine
oricum ai face
e bine


neo

intoarcere la matrix
neo e un salvator
el salveaza
salveaza lumea
de la inec
de la inecul informational


castraveti

sunt buni
proaspeti sau murati
eu ii prefer proaspeti
abia culesi din gradina
au mai multa savoare


acru

acra e lumea in care traim
e atat de acra incat
noi avem impresia ca e dulce
dar cine ne spune cum e?


mintea

mintea umana e limitata
ea poate merge pana la un punct
cand punctul critic e atins
atunci se intampla ceva
se dizolva
de ce?
pentru ca nu poti intelege
nimic


nimic

nimicul e o chestie
te uiti si cineva te intreaba
ce vezi?
el zice
nimic
iar in fata lui
e intreg universul




universul informational

informatia ne omoara
traim in era informatiei
totusi
sa nu uitatm
ca universul
e infinit
si daca e infinit
inseamna
ca nu poate
fi
stocat


masini

urmeaza sa avem masini zburatoare
e foarte bine ca visam
sa ajungem la stele
dar spuneti-mi voi
ce rost are sa visezi la stele
cand nu stii
nu traiesti
pe pamant


in minte

in minte detii amintiri
de ce le tii?
pentru ce le tii?
cand le vei sterge?
nu-ti sunt bune
nu-ti sunt bune
la nimic


nu

nu ma crezi
daca nu ma crezi
atunci intoarce-te
in trecut
poti?
sau ce
vrei sa inventezi masina timpului
si la ce ti-ar folosi?
nu mai poti
nu mai poti repara
nimic
gresala a fost facuta
accept-o e a ta
numai acum
poti
repara
trecutul


uita

uita un copac cu flori
cand il vad ma iau fiori
si ma bucur tare mult
ca pot sa-l vad
ca de nu l-as vedea
nu m-as bucura
si de nu m-as mai bucura
as muri
de tristete
interioara



capucino

cand beau capucino
ma gandesc la stele
stele verzi
ca parca m-ar lovi traznetul
in cap


dor

dor dor calator
dor de duca
dor de somn
dor de nu mai stiu ce
ca no
tre sa-mi fie dor
ca de nu mi dor
mor
mor de dor
calator
hopaisha


caruta cu bani

caruta cu bani
s-a rasturnat
in curtea mea
si eu ce am facut?
i-am aprins
nu-mi plac banii
banii ma fac
nervos
banii ma fac
fricos
banii

banii banii banii

banii construiesc lumea
lumea in care traim
numai ca lumea
e mult mai mare decat lumea


natura

natura e casa noastra
in natura ne nastem
si in natura
murim
ce nu intelegem e ca
am putea trai vesnic
cum?


codrule codrutule

codrule maria ta
tucuti gurita
ca cand ma duc la tine
imi curge sangele-n vine
si cand ma intorc acasa
saracia ii pe masa


doi magari

doi magari
stau la colt de strada
se uita unul la altul
se privesc in ochi
dusmanos
apoi isi spun
vreau sa trec
si eu vreau sa trec
lasa-ma sa trec
lasa-ma tu
pe urma se dau cap in cap
cine va castiga?
nu stie nimeni


nimeni pe drum

sunt un nimeni
si asa vreau sa raman
nu ma intereseaza titluri
nici averi
singura avere care o am
e cu mine


iubirea

iubirea de oameni e frumoasa
e sclipitoare chiar
totusi oamenii uita un lucru
nu e destul sa iubesti oamenii
univesul te iubeste
tu ce faci?


ma uit

ma uit la stele
si ma intreb
care e cea mai stralucitoare
ce nu inteleg e ca
toate stralucesc la fel
doar distanta conteaza


distanta

distanta dintre doua puncte e o drepta


noi

noi suntem puncte


lumina

lumina e o dreapta


copie

copia fidela a luminii e un bec
totusi becul are limitarile lui
tre sa-l bagi in priza
si la priza
iti trebuie curent


curent continuu

curentul continuu
e inferior celui alternativ
de ce?
voltajul




voltaj

cand ascult voltaj
ma bag in priza
cand ma bag in priza
am energie
si cand am energie
sunt fericit


fericirea

fericirea e un fir de ata
ce leaga un infinit de puncte
si pe scurt se numeste
iubire


iubire de semeni

iubirea de semeni a trecut
iubirea universala e
net superioara


conectat

cand esti conectat la univers
zburzi printre stele
adica esti fericit
tot ce vezi
sunt stele
sau
n-ai auzit de atomi?



univers intern

atomul e caramida universului
atomul are miliarde si miliarde de ani vechime
si noi il tratam
ca pe un gunoi


gunoi

ce ai in desaga ta?


unde e cosul de gunoi?

oare unde poate fi?
ai auzit de recycle bin?
no
asa ii si in realitate



desaga

desaga ta e plina
e plina cu prostii
in loc sa fie goala


plaman

plamanul e o desaga
el capteaza aer
aerul il transforma
si il face
mai usor


nu mai pricep

nu mai pricep nimic
m-am incurcat in atata informatie
m-am saturat
m-am saturat sa tot inteleg
m-am saturat
vreau acasa


respiratia

respira
respira profund si rar
daca faci asta
ajungi acasa
dar asta
numai dupa ce
iti golesti desaga
empty recicle bin
adica
goleste cosul de gunoi


de ce?

de ce?
pentru ca daca faci asta
vei fi liber
nu asta iti doresti?


burta

in burta
ai alt sac
sacul asta se umple
numai cand primul sac(adica plamanii)
se goleste
ia incearca
vezi ce se intampla
umfli burta si golesti plamanii
pe urma
umfli plamanii si golesti burta
asta e secretul
fericirii
eterne


diafragma

in diafragma e secretul
muschiul
nu chestia aia de si-o baga femeile undeva
muschiul diafragma
el separa
cerul de pamant
asta daca
cineva mai crede
in separare


caramizi

cand construiesti o casa
ai nevoie de materiale de constructie
tu ai o casa
ai o casa de care nici nu stii




corpul uman

ascunde multe secrete
totusi
cu rabdare
le vom descoperi
stiinta stie
inima iubeste
si cu iubire
descoperi
nevazutul
ca toate sunt una
numai ca nu vedem
dar cand vom vedea
ne vom aminti
ca suntem copii
si ne vom juca
de-a v-ati ascunselea
prin gradina
creatiei


creatori de vise

cand ma uit la televizor
vad ceva
cand ma uit pe fereastra
vad altceva
oare de ce?


realitatea

realitatea e una singura
una
si e cea in care traim
uitarea e si ea o stare
sa ne amintim
sa ne amintim
ca traim
cum poti trasforma un vis in realitate?
traindu-l
asa ca trezirea natiune


opt

opt e o cifra magica
ca si toate celelalte de alfel
tu esti un opt tridimensional


matematica

matematica pura
e in natura


marul

marul e un torus
daca il tai in doua
e o inima
ce va spun nu sunt povesti
e realitate


a vedea

tu cu ce vezi?
cu ochii
sau cu mintea?
dar ochii unde iti sunt?


in inima

in inima ta
e secretul intregii creatii
daca te deschizi
daca iti deschizi inima
nu la propriu
la figurat
asa
vei vedea


cometa

cometele trec pe langa noi din cand in cand
cand trec ele aduc cu ele
informatii
din alte galaxii
daca ma intrebi ce e o cometa
iti voi raspunde
e un tren intergalactic


timpul

timpul trece
timpul trece prin minte
timpul trece prin mintea omului
si il face muritor
in inima in schimb
timpul sta in loc


punctul zero

energia la punctul zero exista
ea poate fi produsa
e gratis
si e infinita


unde?

ai o centrala in forma de inima
puncte puncte
puncte puncte
...

No comments:

Post a Comment